Wednesday, November 24, 2010

Τέσσερις εικόνες αγάπης..



[...]
Δεν μπορούμε ν' αποφύγουμε τη μοίρα μας
(παύση)
Η δική μου μοίρα είσαι εσύ
(γλυκά)
Ποτέ δε θ' ανήκει ο ένας στον άλλον σωματικά,
αλλά σίγουρα ανήκουμε ο ένας στον άλλον πνευματικά
Επεσες μέσα μου, έπεσα μέσα σου -
αιχμάλωτοι είμαστε και οι δυο
ακόμα κι αν δεν είσαι ο άντρας μου στη σάρκα μου
είσαι ο άντρας μου στις αναμνήσεις μου
στα όνειρά μου, στις ελπίδες μου


Απ' αυτά με κρατάς

ίσως μπορούμε να χωριστούμε
αλλά δεν μπορούμε πια να χωρίσουμε
Ολες αυτές τις μέρες που έλειπες,
που έλειπες από δω μέσα
που έλειπες απ' τον εαυτό σου
εγώ συνέχιζα να σου απευθύνω όλες μου τις σκέψεις
μοιραζόμουνα μαζί σου τις διαθέσεις μου
Τι σημαίνει να είσαι ερωτευμένη μ' έναν άντρα;
Σημαίνει να τον αγαπάς ερήμην του εαυτού σου,
ερήμην του ίδιου,
σε πείσμα και εναντίον όλων.
Εγώ αγαπώ αυτά που επιθυμείς και αυτά που αποστρέφεσαι,
αγαπώ τον πόνο που μου προκαλείς,
έναν πόνο που δεν με πονάει,
έναν πόνο που αμέσως τον ξεχνώ,
έναν πόνο που δεν αφήνει ίχνη.
Ερωτας είναι αυτή η ανοχή...
[...]

Eric-Emmanuel Schmitt

No comments: