Wednesday, January 26, 2011

Μια αγάπη μου..



Απλωμένα σε καναπέδες, πατώματα και τοίχους
εκθέτονταν χαλιά εισαγωγής από την Ανατολή.
Η συντροφιά που ακολούθησα συναγωνίζονταν
ποιος θα διαλέξει το καλύτερο
και ποιος θα πληρώσει περισσότερο.
Έφερναν βαβούρα και υστερία επιδειξιομανίας.
"Παραδέξου το, είναι άχαρα άτομα
κι εσύ πνίγεσαι ανάμεσά τους.
Μια ανοησία η βαβούρα τους,
απορώ πως τους ανέχεσαι ".
Γύρισα και τον κοίταξα καθώς απρόσμενα
εμφανίστηκε μπροστά μου κι έκανε την υπόδειξη.
Με μάλωνε και τα μάτια του υπέφεραν από αγάπη,
με μάλωνε και η φωνή του λιγωμένη
κόμπιαζε από αγάπη-
με τον πιο μειλίχιο τρόπο με μάλωνε.
Και ήταν το αντίδοτό μου,
το πιο αληθινό μου αντίδοτο
για τις άχρηστες και άχαρες συναναστροφές μου με άλλους.

Αλεξάνδρα Μπακονίκα
"Παρακαταθήκη ηδυπάθειας" Εκδ. Εντευκτηρίου, 2000

No comments: