Thursday, April 29, 2010

Τραγούδι χωρίς συνταγές...Νατάσα Μποφίλιου

Εβδομήντα δύο sold out συναυλίες ανά την Ελλάδα δεν είναι και λίγες. Και μάλιστα με μια μουσική παράσταση που φέρει τη σφραγίδα τη δική της αλλά και των συνεργατών της και κυρίως στηρίζεται στο δικό της ρεπερτόριο. Παράλληλα, παρ΄ ότι νέα στο... κουρμπέτι, ήταν μόνη της επί σκηνής. Χωρίς τη συνοδεία κάποιου μεγάλου ονόματος.
 
Την ίδια παράσταση μεταφέρει και στο Μετρό πλέον κάθε Παρασκευή και Σάββατο. Η Νατάσα Μποφίλιου, για την οποία ο λόγος, στα έξι χρόνια που μας απασχολεί «επισήμως», όχι μόνο δεν περνάει απαρατήρητη αλλά έχει πλέον διαμορφώσει το δικό της κοινό.

Με πτυχίο πιάνου και θεωρητικών, άρχισε την πορεία της στο τραγούδι στο πλευρό του Χρόνη Αηδονίδη. Το 2004 πήρε μέρος στη Δεύτερη Ακρόαση της δισκογραφικής εταιρείας Μικρή Αρκτος, καλλιτεχνικός διευθυντής της οποίας είναι ο στιχουργός Παρασκευάς Καρασούλος, για να συμμετάσχει με δύο τραγούδια στο άλμπουμ «Δεύτερη Ακρόαση της Μικρής Αρκτου». Ενα χρόνο μετά ακολουθεί το πρώτο της άλμπουμ, το 2006 συμμετείχε στο άλμπουμ του Σταμάτη Κραουνάκη «Πεθαίνοντας στην Αθήνα», δύο χρόνια μετά ακολούθησε ακόμη μια νέα δισκογραφική δουλειά, το «Μέχρι το τέλος», λίγο αργότερα το CD σινγκλ «Τρία μυστικά» και φέτος τα «Εισιτήρια διπλά». Σε αυτά προσθέστε και εκατοντάδες συναυλίες με αποκορύφωμα αυτή που έδωσε το περασμένο καλοκαίρι, στο Γκάζι, παρουσία 2.500 θεατών.

Η Νατάσα Μποφίλιου φαίνεται ότι έχει κατακτήσει την αποδοχή από την... πιάτσα και το κοινό αλλά αυτό δεν την καθησυχάζει. «Όλοι μιλούν για επιτυχία αλλά εγώ δεν έχω κατανοήσει τη θέση που βρίσκομαι μαζί με τους συνεργάτες μου.Υστερα από αυτές τις 72 sold out συναυλίες που δώσαμε σε όλη την Ελλάδα,συνειδητοποίησα ότι είμαι πλέον επαγγελματίας.Ανακάλυψα τα όριά μου,πώς μπορώ να δουλέψω και κάτω από ποιες συνθήκες.Το σημαντικό είναιότι δεν αλλοιώθηκαν οι ψυχές μας. Και κάτι ακόμη:νόμιζα ότι στην επαρχία δεν με ήξεραν καν.Τώρα μετά από αυτό που έζησα αναθεώρησα».

Αυτό που δεν έχει αναθεωρήσει η Νατάσσα Μποφίλιου είναι η άποψή της να «επιβληθεί» στο κοινό μέσω προσωπικού ρεπερτορίου της. « Όλοι μου έλεγαν πού πας μόνη σου.Βρες και ένα μεγάλο όνομα να έχεις δίπλα σου. Αλλά δεν το έκανα. Και το αποτέλεσμα με δικαίωσε, απολύτως. Βγαίνω όπως όταν πρωτοβγήκα σε ένα καφέ πίσω από το Πάντειο. Μόνη. Πάντα ήθελα να γίνω τραγουδίστρια ρεπερτορίου και όχι cover.Το κοινό θέλω να με ξέρει μέσω των δικών μου τραγουδιών και να με αποδεχτεί μέσω της πρότασης που καταθέτουμε.Γι΄ αυτό πλέον έχω αποκτήσει με το κοινό μια βαθιά προσωπική σχέση. Εχω το κοινό που θα ήθελα να έχω. Αν μου ζητούσε κάποιος να το ζωγραφίσω, αυτά που βλέπω μπροστά μου στα live θα ζωγράφιζα.Με τους θεατές υπάρχει μια βασική σχέση.Με συγκινούν και τους συγκινώ ».

Μπορεί η Νατάσα Μποφίλιου να συγκινεί και να συγκινείται, αλλά αυτό δεν την εμποδίζει να κρύβει μια μικρή ή μεγάλη μαγκιά. Όπως το δει κανείς. «Οταν πρωτοξεκίνησα την πορεία μου στο τραγούδι ήμουν εγώ η ίδια που τηλεφωνούσα στους ραδιοφωνικούς παραγωγούς για να τους ενημερώσω. Η τέχνη δεν έχει συνταγές. Αυτό που χρειάζεται για να κάνεις τέχνη είναι θράσος. Δεν υπάρχει συνταγή. Συνήθως όσοι ακολουθούν συνταγές αποτυγχάνουν ».

Μετρό (Γκύζη και Κάλβου,Γκύζη,τηλ.210 6439 089,210 6461 980),κάθε Παρασκευή και Σάββατο.Ωρα έναρξης: 22.30. 

www.tovima.gr 

No comments: